My. N. L. Phan.

Last week with my beloved ones & pictures!

MITT LIV I BILDER Permalink1
Halloj  och God morgon på er söta som kikar in hit ♥

Jag har varit lat som vanligt, därför återberättar jag mina dagar i veckovis istället. Det har både hänt mycket förra veckan men också ingenting faktiskt. Efter bröllopet stannade min kärlek kvar hos mig, jag jobbade månd-torsd. Jag blev visst tröttare än jag trodde, och matlagning var skoj men det tog ytterligare energi från mig som jag längesen inte kände. Dessutom blev det a-turer vilket innebär tidiga morgonar, därför blev det varken umgänge med pojkvän/vänner eller träning som jag trodde skulle bli. Mot helgen blev det sista minuten Skåne som gällde för min del. Jag tänkte kompensera med lite bilder som togs under dagarna samt lite sammanfattning för varje dag =)

Vecka 17

MÅNDAGEN, tog vi sovmorgon och slappade sen blev det lunch, därefter begav jag mig till jobbet.


TISDAGEN,
jag jobbade färdig mitt pass, sen åkte vi till Knalleland för att köpa lite flyttlådor samt handla mat som vi inte hann i söndags. Kom hem och gjorde wonton soppa till middag =)

ONSDAGEN, bokade vi in Iron man 3 3D strax efter jag avslutade mitt arbetspass. Vi avslutade vår dejt med en  middag på Thai Silk, samt hälsade på min syster, vilket resulterade att vi blev massa toffix rikare (godis alltså=)=. Jag åt vegetariskt och älskling åt oxfilé.



Mycket bra film, ni som inte sett den bör se den genast. Bonus är att ni redan sett 1:an och 2:an. Extra bra var den för det var världspremiär i onsdags =)



 
TORSDAGEN, var lite mer hektiskt. Som vanligt när jag ville gå hem från jobbet tidigare för ärende/aktivitet så blir jag alltid kvar på jobbet längre. Hur som helst lämnade jag jobbet med ett gott samvete för den goda insatsen jag hade gjort på dagen. Älskling hämtade mig, sen duschade och fixade mig snabbt. Därefter blev det Afterwork med kollegor på Babbel kl17.00. Vi hade bord bara till 19.00, det var lite synd. Men halva gänget åkte hemåt för de skulle upp tidig och jobba dagen därpå. Medan vi fyra andra gick vidare för en trevlig förfest HOS Johanna på Normalm, vi kollade på en väldig bra film, dock kollade vi inte färdig den, för tjejerna hoppade rätt mycket fram och tillbaka mellan de "bästa scenerna", så jag ska ta och kolla hela filmen vid ett annat tillfälle. Kvällen avslutades med en utgång på XoY. Hade så skoj med tjejerna, det är så kul och gå ut med sällskap som också älskar att dansa som en. Det var en rolig kväll, galen natt och lång dag för mig =)

Tapas för gänget, bestod av finaste Ingela, Maria, Emma, Hillevi, Fredrica, Johanna och Heidi ♥

endast jag som stack ut lite grann och åt kalv och oxfilé med rödvinsky, det var SÅ GOTT!


Fredrica, Heidi, Johanna & jag hade så galet skoj alltså!


Tjusiga Heidi!

Snygga brudarrr =)

FREDAGEN, tog vi en låååååång sovmorgon, jag var riktigt seg och lat. Haahah, mot 14 tiden, åkte vi till Forsheda. Umgick lite grann med älsklings famlij, sen var det ZZZzzzzZ ♥

LÖRDAGEN, brummar vi ner till Skåne för att hälsa på lilla Alexander och hans familj. Vi mötte upp Kim, VIvian och Lieu i Ängelholm först, sedan åkte vi först till tempel och tände rökelse samt gav vi frukter till Alex. Sedan lämnade vi blommor till Alexander i kyrkogården. Vi avslutade lördagen med att umgås med Alexanders familj, vi åt mat, tjötade en massa och drack vin tills midnatt ungefär innan vi sa hejdå till Johnny och chi Huong. ♥

Ego bilder i bilen =)






Vila i Frid Alex ♥



Söta Alicia


Älskling, Amanada och jag busar!


SÖNDAGEN spenderades tillsamamns med Vivian, Kim och pojkvän. Vi fyra åkte ut till Väla för att shoppa lite bebiskläder. Vi hade vänner som nyligen blivit föräldrar så vi passade på och spendera söndagen med varandra och deras mysiga familjer. Först blev det besök hos Khiet och Chau, deras son var så himla fin. I söndags var han exakt 1 vecka gammal, och heter Kian. Därefter blev det en sväng till anh Chich och My Lan, deras dotter Isabel var också jätte fin. Isabel var lite äldre, 1 och en halv månad gammal ungefär. Det var kul och träffa anh Chich igen, det var så längesen, dessutom är vi så glad för hans skull att han nu är så lycklig med sin sambo och dotter. ♥ Innan vi åkte hem mot Småland, tog vi en sväng till pizzeran och tog en familjepizza och en stor coca cola! MUMS!

Vivian och fina Kian


Vårtecken!!! =)


Kärlek!


The family pizza!

Det var veckan som varit, jag hoppas mina kära och nära också hade en trevlig vecka och helg som jag!! 
#1 - - jaaw:

jeppla, vilka grissar ni ääääro..:D

Till top