My. N. L. Phan.

Sweet Saturday!

FAMILJEN Permalink0
Igår hämtade Vivian och Kim upp mig i Borås för att åka vidare till Landvetter för att hämta mina föräldrar som var de sista som kom hem från Vietnam. Failade lite grann när min söta pappa hade så bråttom och inte väntade på oss inomhus, utan vi kom på plats och fick syn på de ute bland parkeringen. Typiskt min pappa som inte har någon tålamod, så söt men också rätt onödig många gånger, hehe! ♥ 
 
Vi åkte lite tidigare för Vivian skulle göra lite ärende i Göteborg, så jag och Kim passade på och köpa bubbletea och massa sjögräs snacks! Jag skulle jobba klockan 14, så jag kunde ej åka hem med pappa och mamma, istället lunchade vi tillsamamns i Borås innnan jag tog en promenad upp till jobbet. Vi tog Thai Silk så pappa och mamma få träffa Linnea lite också, det var ritkigt mysigt. Nu saknar jag flickorna och chi2! Trots jag varit med dem större delen av min semester ändå saknar jag de när jag är hemma själv i Borås. Ska eventuellt åka hem ikväll, skulle åka till småland men biljetterna var slutsålda. För övrigt har jag bara enbart jobbat sens jag kom hem från Vietnam, min sjätte dag idag. Ledig imorgon, sen är det fyra arbetsdagar igen, och sen är det HELG! Jag är lite knäpp som la scheman så hektiskt direkt efter semester, dessvärre en asien semester där det är tidskillnad. 

En ego plutten i baksätet =)


Med sin snacks och bubbletea, litchi och mjölkte och allting på!


Söta paret Kivi! ♥


Vackraste paret Anh Chinh & Em Lan! ♥

Wokade risnudlar med räkor och kyckling à la Thai Silk =)
Till top