My. N. L. Phan.

Prepares for New Year's Eve

MISSLUONG, OKATEGORISERADE Permalink0
Heeellllooo dear!!!
 
Sista dagen för året 2013, den kommer jag att tillbringas hemma i Svenljunga med mina föräldrar som jag alltid gjort. Tråkig i andras ögon, men jag trivs hemma på nyår, jag och mina föräldrar. Har varit bort typ 1 eller 2 gånger bara om jag minns rätt. TRist väder ute därför blir det inget fyrverkeri hos oss, utan vi kommer att njuta av andras vackra fyrverkerier i år istället. Hihi. Skaldjur är min familjs favorit, därför blir det skaldjur till middag ikväll. Inväntar bara lillsis sen blir det miniparty hos oss. Hhiihihi! 

Jag har jobbat rätt mycket och haft andra ärende att göra sens sist jag bloggade, vilket förklarar varför bloggen är så tyst. Nu är jag ledig idag och imorgon, sen sätter det igång igen.
 
 
Mumsillllaaa baaabaaa.... !!! Hummer, krabbor, räkor och skaldjurspaj och massa annat gott gott!!!!
Till top