My. N. L. Phan.

25 saker du kanske inte visste om mig ;)

MISSLUONG, Q&A & BLOGGLISTOR Permalink1
Det var längesen jag körde någon form av lista. Dags och göra en tänkte jag =) Dessutom befinner jag mig i Amsterdam just nu =)

1. Jag läste tyska som andra språk under högstadiet.
2. Jag tycker inte om att sova med strumpor på, råkar jag ändå göra det åker dem alltid av under natten på något underligt sätt. Dem är inte på mina fötter när jag vaknar i alla fall =)
3. Jag jobbat som ferierpraktikant på BB-avdelningen.
4. jag heter Luong Vo Tuyet My =) ( Luong Vo = pappas & mammas efternamn, Tuyet = andra namn, My= tilltalsnam. Obs! Nadja är bara en smeknamn, typ =) )
5.  Mina favorit Disney filmer är Skönhet & Odjuret, Upp, Askungen och sist men inte minst... Hitta Nemo! 
6. Jag älskar dansfilmer och romantiska filmer, speciellt filmer från böcker som Nicholas Sparks skrivit.
7. Jag flyttade hemifrån till Borås mars 2009. 
8. Allt med Burberry älskar jag! :D
9. Jag kan inte äta råa morätter, får känningar av dem sens jag fick veta att jag är pollenallergiker. 
10. Jag är ambisiös och redig för det mesta, men tyvär lider jag av tidsoptimist ännu mer =(
11. Jag går aldrig in i ett rum innan den är tänd, alltså står jag där det är ljust och sedan räcker in handen för att tända, SEN går jag in =)
12. Med andra ord, är jag hysteriskt mörkrädd!
13. Många tror att min favorit chips är sourcream & onion chips, men egntligen tycker jag om, så enkelt så som lätt saltade chips =)
14. Min drömyrke när jag var liten var frisör eller sömerska. 
15. Jag har lågt blodtryck.
16. Jag har aldrigt testat på att röka, inte ens "bara ta ett bloss" ;)
17. Jag är 159 cm lång.
18. Jag älskar att ligga på sidan när jag sover. Även om jag somnar in liggande på rygg men varje gång jag vaknar till så hittar jag mig själv på sidan =)
19. Jag blir lätt förlskyld, sämsta immunförsvar ever!!!!
20. I Believe In "Love At First Sight" - Min underbara kärlek är beviset ♥
21. Min familj och jag flyttade till Sverige 22 September 1992.
22. Vi är 6 syskon i familjen, vars namn är Anh, Doan, Trinh, My (jag då), Tuyen och lillebror Long. ♥
23. Jag vill åka till Paris, Korea, New York, Hong Kong, Grekland, Spanien...... och... Maldiverna :D
24. Jag är lypsyl missbrukare. 
25. Mina favorit dofter är Acqua di gioia, SJP NYC, Dolce gabbana light blue och Cacharel amor amor.
#1 - - Jaaw:

Yes. Du missbrukar lypsyl en hel del ja.! Vill åka till Korea? Jag tycker om Korea, koreanska pga alla deras drama. Men du då.:-)

Svar: hihihiih kan 99% säga att jag har säkerligen minst en lypsyl i varenda jackficka ..hihi =) jas juste Korea ville jag också till...den missade jag i min lista..iihih jag tycker om maten och phong canh o do !
Missluong

Till top