My. N. L. Phan.

M E M O R I E S

DIY, HEM & INREDNING Borås, fotovägg, home & interior, inspiration, missluong Permalink1
GodKväll! Wiiisssshp så har det gått 5 dagar sens min senaste inlägg. Att det ska dröja så här länge för att visa resultatet av fotoväggen. Hopplös! Hur som helst, här är den i alla fall. Det var jätte rolig och göra den,, jag visste inte riktigt hur jag skulle börja från början, och trodde till och med att jag hade valt ut alldeles för många bilder, vilket gjorde att det blev ännu svårare att börja. Har ångest över vilka jag skulle välja bort. MEN när jag väl började med love/ ego bilderna i mitten, vännerna till vänster och familjen till höger, så flöt det på väldigt bra.   

Fotovägg med riktiga ramar var egentligen den riktigta tanken, men väggen är av betong så det blir så svårt att borra, då såg jag dessa fotovägg på nätet, haft som inspiration ett tag nu, därför tänkte jag provisorisk ha denna varianten så länge. Det som är ännu smidigre är att jag när som helst kan byta bilder för variation, humör och känslor ...typ =)

 Drömfångaren hängdes upp där mesta dels för att jag ville göra något åt den kroken som jag råkade satt dit fel, som tur visade sig att drömfångaren satt rätt fint där. =)

I haven't seen you in a while, yet I often imagine all your expressions. I haven't spoken to you recently, but many times I hear your thoughts. Good friends must not always be together. It is the feeling of oneness, when distant that proves a lasting...
 
#1 - - Nayomi:

Vad fint det blev! :) jag har också dille på fotoväggar ;D haha

Svar: tack! fotovägg är ju så himla fint och inspirerande!
Missluong

Till top