My. N. L. Phan.

F I V E O' C L O C K

Permalink0

Klockan är fem på morgonen. Jag är lite knäpp som sitter vaken vid den här tiden istället för att sova. Antar att sovmorgonen jag tog idag var för länge, vaknade strax innan 13 tiden. Är inte ett dugg trött, eller nu är jag lite trött men klockan hunnit blivit så mycket, har inte skolan förrän 9 i och för sig, jag hinner ändå sova 3,5 timmar! Bättre än ingenting egentligen. I och med jag var så pigg satt jag och grejade med blogg designen som jag bytte häromdagen, ändrade lite i detaljerna och la till twitter igen. Den är så himla bra tycker jag, jag är hopplös när det gäller uppdatera bloggen, men som jag alltid säger, ni hänger med mig i twittern även om jag inte skriver något här =)


Men jag tror att jag fått tillbaka bloggkicken faktiskt, nu tycker jag verkligen om min nya design. Imorgon blir det nya tag!!! God natt !!!



i miss you ♥ 

 

 

Till top