My. N. L. Phan.

Höstlov!

FAMILJEN Permalink1
God morgon! Mina busflickorna har höstlov
denna veckan, och jag är ledig rätt mycket denna vecka därför försöker jag och Linnea ordna en Flickornas och mosters dag. Just nu är jag på väg och hämta dem, låter lyxig när jag säger hämta dem eller hur? Tyvärr så är moster My lite seg med vissa saker fortfarande därför är det buss jag hämtar dem med, lyxig är det ändå ju. Hehe
 
 
Sedan möter vi upp moster Trinh vid badhuset, sen blir det sushi buffé till lunch, efter det tänkte vi baka och ha filmkväll, övernattning blir det också hos moster Trinh. Om det fortsätter o ch vara såhär fint väder hela dagen kunde vi ha haft en mini höst picknick, men vi få se. Synd att det bara är vi två som kan idag, de andra jobbar eller praktik :( Vivian får joina oss sen på kvällen istället. Jag haft så härliga dagar senaste tiden, god mat och trevliga sällskap, få ta och återberätta veckorna nån dag. Ni få ha en härlig onsdag mina söta!!! ♥
 
 
 
#1 - - Josefine Anerland:

Vad fina ni är!

Svar: tack fina du!
Missluong

Till top