My. N. L. Phan.

Syskonhäng ♥

FAMILJEN Permalink1
Godkväll!
 
Yogan blev inte av, istället satt vi kvar längre i Viskan och hade lite tisdagsmys. Sedan gick vi hemåt och bytte om och tog en 1 timmes powewalk vi tre systrar. JAg såg lite rolig ut, för det kliade så mycket i det vänsta ögat därför hade jag solbrillorna på trots det är klockan 8 på kvällen. Tråkig för min del var att om ni minns att jag skrev att pollev var lite snällare idag, ja det var den när jag fortfarande var inomhus och hade tagit ögondroppar. Jag hann vara ute i 5 minuter så börjar det klia i det vänstra öga (det gör det fortfarande!!!!), då var det bara att ta bort fransarna, menar tar jag bort den vänstra måste jag ju ta bor i den högra också. haha Oavsett hur så lär jag inte kunna ha smink eller mascara hela våren.
 
Konstigt, jag minns inte att det var så här besvärlig någon utav dem andra åren, i år måste det vara den värsta! Blir så irriterad för trots medicin så hjälper det ingenting så, så trött nu.... men men, promenaden var väldigt trevligt. Från och med idag är det veggie en månad framåt för min del ( detta är 1/3 månaden ), den började med en vegetariskt paj på Viskan, älskar deras veggie paj! Efterätt blev det klassikern hallonpaj med mycket vaniljsås =)
 
 
#1 - - Suss:

Jag håller med dig gumman, i år har det varit extra jobbigt..kanske för vi inte hade så mkt snö i år elr så hade vi ingen vår förra året haha..men ialf jobbigt qua di!!!

Svar: jaa ush nu har det regnat några dagar... så härligt!!! hihiih men jag är knäpp som vägrar använda nässpray så täpp är jag emellan åt ändå. men så länge det inte kliar i ögonen så tackar jag buddha =) ta hand om dig gumman!! <3
Missluong

Till top