My. N. L. Phan.

Människor är som pusselbitar - det finns alltid två som passar ihop ♥

KÄRLEK, MISSLUONG love, missluong.blogg.se, one life one love Permalink1
Efter så här många år, börjar man nästan tappa alla ideér för att uppvakta varadnra. Heheh nädå jag skojar bara, jag tycker att jag och jinn hittar alltid något sätt att uppvakta varandra, allt från stora till små, vardag men också ibland lyxigare, självklara men också många gågner surprise. Efter 8 år känner jag mig fortfarande nykär när jag träffar Jinn, det är något magiskt med vår relation. Jag tror att hemligheten ligger i att vi har den "love storyn" som vi hade sens första dagen/stunden vi kände till varandras existens. VArje gång jag tänker tillbaka till hur vi träffades, hur vi kände till varadnra, hur vi först pratade med varadnra, hur vi första gången visade känslorna, sedan till att bli vänner till att bli ett par. Det är en låååååååång historia, och jag minns det så tydligt och detaljerat varje gång någon ställer mig frågan, "så, hur blev du och jinn tillsmamans?". Lite oförskymd ibland när folk frågar av snällhet (och en knippa av nyfikenhet så klart), så har jag alltid tendens att vilja berätta den långa versionen för det är så mysigt och det pirrar liksom i magen hos mig varje gång jag berättar historien. MEN, jag kan ju inte vara så självkär varje gång folk frågar, därför har jag för det mesta kört kortversionen så inte jag dödar folk med min självkära jag, som bara berättar om mig själv =)
 
I år tänker jag inte skriva så mycket hur nuet är, eller jag kommer att göra det lite framöver, men just i denna inlägg vill jag nog hänvisa er tillbaka till min första blogg (pluttennadii.blogg.se), kategorin K Ä R L E K, där kan ni få en tillbakablick hur våra första åren tillsamamns har varit. Även en videoklipp som jag gjorde ihop när vi var på Yasuragi i Stockholm och firade vår 4-årsdagen. Klicka gärna på länkarna. 
 
Vi fyller 8 år i dag, men vi firade redan i förskott i söndags. Konceptet är detsamma som fyra år sedan fast vi var i Varberg och testade Asia Spa där istället. Det går inte att jämföra med yasuragi, men vi hade våra speciella moments och pratstunder vilket gjorde att Asia Spa är speciell på sitt sätt som bara jag och Jinn kan förstå. Jag kan inte riktigt sätta ord på hur mycket jag älskar denna mannen. I vårt och torrt har vi alltid varit där för varandra, han får nästan alltid mig att sova gott om nätterna, ett famntag av honom kan ge mig en sån ernorm trygghet att jag vet inte vart jag ska ta mig till utan honom. Em älskar dig så mycket älskling, tack för att du finns i mitt liv älskling. ILOVEYOU! 
 
Här är en "liten" tillbakablick på senaste två åren. MASSAAAAA (för att vara exakt 96) egobilder på kärleksparet ^^
 
 
#1 - - JL':

trok dat oi, fu*k im famous :)))

Till top