My. N. L. Phan.

Happy Morning

OKATEGORISERADE, SKÖNHET & HÄLSA Permalink0
Tack älskling för att du är så ärligt och tar hand om mig, sanningen är jobbig att höra men det var det jag behövde höra, inte vita lögner för att göra mig glad för stunden. TAck för att du är den du är hjärtat. Och att du är hos mig oavsett hur tuff situationen är, framför allt hur jobbig jag kan bli. ♥
 
Igår blev det en riktigt härligt lång powewalk efter 5 dagars lathet =) Nu har jag fixat enkelt mat till Jinn till jobbet, han ska kila iväg alldeles strax, jag tänkte passa på och ta en morgon powewalk nu när jag ändå redan är vaken. Senare blir det Ullared med lillsis och mot kvällen tjejkväll med godingarna! 
 
 gårdagens selfie.... tog en extra lång runda till ica maxi och köpte kött till Jinn och jordgubbar till mig =)
Till top