My. N. L. Phan.

Home is where my heart is

FAMILJEN, MISSLUONG Permalink0

Sweet new home!



Bästa med det nya huset är att, när jag går hem från stationen så går jag förbi min gamla skola då jag gick grundskolan. Nu är det busflickorna som också går där. Mysigt!!!

NOSTALGI till max!! (trots regnet så kändes det varmt i hjärtat när jag gick där innan)
 
Så berörd jag blev när jag kom hem och såg hur fint köket blev. Har inte haft tillfälle att komma hit mer sens stora flytthelgen då vi monterade och fyttade dem stora grejerna. Köket är i sin ordning, små sakerna ska ställas tillbaka i skåpet och lådorna. Vi ska premiär baka idag och testa ugnen. SÅ mysigt! Vivian har verkligen rätt, vi kommer att tillbringa många timmar här, Resten av huset ska fixas och tapetseras så allting är inte på sin plats än, men hemtrevligt är det ändå. Home is where my heart is... verkligen! 
 

då fortsätter vi att städa och jag tar en sista visit på Hammarlindsvägen 2b. :D
Till top