My. N. L. Phan.

Revenge

FILM & SERIER emily clarke, revenge Permalink0
Upp och hoppa! Jag skulle ta den tidiga bussen hem och hjälpa mamma och familjen flyttstäda det sista innan vi lämnar det gamla huset. Men jag var filmnörd igårkväll och var uppe lite för sent...kom inte ens ihåg när jag somnade. Därför blir det en senare buss som jag få skynda mig till ..igen...hihiih jag och min tidopptimist... ödet, vi kan aldrig göra slut. :D
 
Hur som helst... en serie som jag nördat mig i.. har som pretty little liars såg den allrva första avsnitt sen tittade jag aldrig mer på den, förutom enstaka när den går på tv. Men nu så såg jag det igen här omdagen på jobbet, och väckte min intresse. Här har jag då nördat mig sen förra helgen =) Det är därför jag inte vågar titta på Greys Anatomy senaste säsonger, för denna är spännande men jag kan ändå lägga mig ifrån den när jag ska iväg och jobba och andra saker. Men greys är farlig...få väntar tills jag har semester ^^ 
 
Fruktansvärt när hämnden tar över, men det värsta är hur vi människor kan vara så hemska mot andra för sin egen ego och dölja sina snedsteg. Revenge...
 
bild från google
Till top