My. N. L. Phan.

A B I T I Ö S

MISSLUONG, OKATEGORISERADE Borås, missluong, missluong.blogg.se Permalink0
 Det har jag varit senaste tiden, så stolt, så skönt att saker och ting äntligen kommit till rätta, kanske inte ritkigt allting men för det mesta. Tyvärr är det ju egetnligen saker som jag själv har skjutit upp så att, ja mer diciplin plutten tack! Jag gör mitt bästa! Har äntligen blivit heeeeeeelt klar med alllaaaa fotoböcker som jag har förköpt och typ skjutit upp det i hundra år. Det har tagit så mycket tid av mig. Men nu så, de två sista jag gjorde, älskar dem verkligen! LÄngtar tills jag får hem dem!!!!!! Precis skickat in 2 inlämmningsuppgifter också, fått godkänd den ena redan såg jag, skit bra, fast det var egentligen en reflektionsuppgift, så jätte fel kan man ju inte ha. Få se hur den andre blir. Jag passar på nu att gå ut en sväng nu när det inte regnar på en höst powerwalk. Sen blir det en snabb lunch och sen vidare till jobbet. I morgon blir det skola! 
 
Till top