My. N. L. Phan.

gråtfärdig

TANKAR & KÄNSLOR Permalink0
är så trött på den här skiten!!! Alltid funkat dem andra gångerna jag gjorde....så ska det krångla just nu när jag ansträngt mig så mycket. Jag till och med fått kramp i hela armen typ. Har varit gråtfärdig hela dagen för att jag klickar och klickar på tagenterna så klickar man antingen för snabb eller för seg, har fått börja om från början olika momenter hela dagen. tillslut funkar det ändå inte. jag blir verkligne jätte ledsen nu. så är det mensvärken också, gör ju inte saken lättare precis. jag håller på att göra en fotoalbum på nätet till mina föräldrar, bilder på oss famljen.  önskade att älskling inte åkte hem idag så jag kan krama hononm. hormonerna dödar mig! som om inte stressen redan gör det liksom. ash, det är bara att lämna saken tills imorgon, kanske kundtjänsten kan förklara varför det krånglar så denna gången. Älskling få klippa bilderna , tydligen funkar det inte när jag gör det.... buhhhuhuhhu... jag ger upp. god natt!
Till top