My. N. L. Phan.

ATM - Fika och blogga

MISSLUONG, OKATEGORISERADE Borås, daily life, missluong, missluong.blogg.se, my luong Permalink0

Lite annorlunda än det vanliga vardagen. Fikar med kusin och älskling. Vi "jobbar" med varsin grej, istället för att bara sitta hemma är det rätt trevligt och byta miljö lite och går ut på ett fik och bloggar/jobbar faktiskt. Jag borde göra såhär oftare. Sitter man hemma blir det lätt att man bara degar och segar. Sitter och sorterar ut bilder från helgen så jag kan lägga upp i facebook senare, det tar lite tid för det är 3 olika kameror. Skrattar fortfarande när jag tänker på den dagen, och bilderna väcker så många fina minnen. När jag väl tittar igenom bilderna ser jag också att jag glömt bort att ta vissa bilder, men det är ju så när det är många, man tror sig ha tagit bild med alla men man missar alltid någon på något sätt. Jag älskar att fotograferas därav tycker jag om att ta bilder med en och som minne. Men det är bara och ta igen det till nästa tillfällen =D

 
selfie är ett måste när man bloggar ute i ett fik ;)
Till top