My. N. L. Phan.

Barcelona here we come!

RESOR barcelona Permalink0
Vi bestämde oss för en getaway torsdag-söndag, och det blir Barcelona. Dels utforska staden men också bara komma iväg för oss själva, avkoppling och som sagt komma ifrån allting lite. Det har varit intensivt med allting, på både gott och ont. Vi tog i akt att fira våra födelsedagar, årsdag i efterskott och jul och nyår i förskott. Vi kommer nämligen inte kunna träffas över jul och nyår i år. Det är fiffigt och kunna slå många flugor i samma smäll. Jag har svårt att sova för jag har sovit mycket idag innan jag åkte till jobbet. Men måste ändå sova något annars blir älskling orolig för mig. Vi flyger klockan 6.40 imorgon bitti ^^
 
Ni få ha det gott, så få vi se om vi syns här under vår vistelse i Barcelona eller inte, annars hörs vi mer när vi är hemma igen på söndagskväll! Sköt om er! 
 
Älskar dig så mycket min knasiga andra hälft. Tack för att du står ut med berg-och-dalbana-jag ♥ 
 
Till top