My. N. L. Phan.

tack för mig idag

FAMILJEN Permalink1
Vilke  fest! Vilken dag! Vilken helg! Är så otroligt glad för min lillasyster och hennes fästmans skull. Önskar de all lycka i framtiden. Massa kärlek till er. Jag är rätt pigg nu för jag nyktrade till och just nu är det dessutom storm i Svenljunga också. Läskiiig som fan! I och för sig så drack jag inget  idag heller, jag kände att jag ville få hem alla hel och behållen från lokalen så jag skålade lite i början sen höll jag mig till vatten och läsk. Lyckas alltid lura mina nära och kära...hi hi hhihii men snart har de börjat haja min taktik för att inte dricka ...hahahaha. måste hitt på ett nytt taktik nu 😂😂😂😂😂😂 
 
Sen vill jag bara tilllägga att jag är chaufför med glädje just nu, eftersom mina nära och kära har skämt bort mig förut och alltid kör hem mig. Nu vill jag göra något tillbaka, dessutom kan jag festa någorlunda loss oavsett alkohol eller inte. Därför spelar ddt ingen roll och dricka eller inte, folk tror att jag är full vilket som. Hahahah 
 
Selfie innan läggdags! 
 
#1 - - Eleonora Adriana ♥:

Fin!

Svar: tack så mycket!
Missluong

Till top