My. N. L. Phan.

ATM - en trötter plutt vill bara säga god natt

FAMILJEN Permalink0
Jag var uppe väldigt sent igår, vilket blev att jag sov bort typ hela förmiddagen. Härlig känsla att vakna upp och mamma har satt på xuan musik och man fick en gnutta tet/nyår känsla. Väl vaken höll mamma på att förbereda vissa grejer inför imorgon, sen var vivian och jag duktiga och bar över veden till "ved rummet", eller vad det nu kallas =) Tack vare älsklings arbetshandskar annars hade jag aldrig velat bära veden så bara. 
Resten av dagen har vi syskonen och mamma ägnat åt att förbereda så mycket som möjligt inför morgondagen, så det underlättar så mycket som möjligt för mamma och Vivian, a,k,a ba Na :D Vi andra jobbar tyvärr imorgon, så alla är fördelad med abetsuppgifter, sen samlas vi igen allihopa hos mamma för middag runt 17-18 tiden. Alla kommer nog hem föruom min kära storebror som är i Stockholm =( "xuan nay kon khong ve..."... 

Det ska bli så gott med massa mat och mys imorgon! Che blir det också, mums mums. Nu måste jag sova, ska ju upp tidig imorgon. Hoppas att Longs bil är snäll mot mig :P :D hehe 

God natt med er godingar! 
Till top