My. N. L. Phan.

Hello Monday

MITT LIV I BILDER #jagärjag, Göteborg, Roni Tran, friends, missluong.blogg.se, party, trädgårn Permalink0
Hej Hej på er! Då var måndagen här igen ja, sovit över i Svenljunga och alla droppat iväg till jobbet en efter en hela morgonen. jag somnade om efter en och en också, sen ringde min kl 9.15. Det var alarmtiden för hotellfrukosten igår, det var seg att gå upp både idag och igår, därmed segade jag i 30min sen vaknade, exakt samma sak idag. Lite komiskt är det allt. Idag ska jag köra mamma och morbror på ett ärende, små nervös är jag, för det är inte i Borås eller Svenljunga som jag är bekväm med, det blir en sväng till Jönköping. Detta kommer att gå så fint så fint, passa på och gå en sväng i A6 också, det var längesen. 
 
För övrigt hade jag en helt fantastiskt och vilken epic kväll på Trädgårn alltså, sen myspys, chill, eftersnack, datornhäng med gårdagens festbilder och hotpot med familjen var pricket över i:et för hela helgen. Helt underbart! Bombade "gruppen" med sjukt roliga bilder ( då tänker jag på hur fotona togs och hur hela moments under tiden fotona togs), det var så galna, epic men också charmiga! Vid sidan om har jag en massa fina bilder också, f¨lägga upp de i ett annat inlägg, sen var Noo Phuoc Thinh väldigt bra live och underhållande. Är nöjd att vi åkte och titta på honom, också rolig att träffa Roni Tran som kom från Finland och gästspelade och sjöng på efterfesten. SÄllskapet var det bästa måste jag säga! 
 
Hoppas ni också haft en bra helg allihopa! HAppy Monday!
 
Bjuder på en collage och lillsis instagrambild så länge! 
 
 
Till top