My. N. L. Phan.

ATM - SATURDAY LOVE

MAT, MISSLUONG Permalink0
Sitter här och väntar på att Long ska komma hem med gatukök hamburgare. Blir en snabblunch med mamma och lillebror sen åker jag vidare och hämtar upp Jinn sedan åker vi tillbaka till Borås för lite umgänge hos Peter och Michelle. Har saknat chi2 och flickorna så mycket, de har varit hos deras farfar och farmor hela veckan. Jag få åka hem nån dag nästa vecka och umgås med dem, Skarasommarland eller djurparken kanske? Jag har inte varit på något utav ställena, få se vad flickorna är sugna på. Jag passa på och ta med flickorna här och där nu, för sen när jag bestämt mig för att skaffa egna då har jag ingen tid till dem längre. Sen blir de också äldre tills dess så, då är det de som tar hand om mina barn istället. Hihih Men det är nog långt kvar tills den dagen... 😊😄
 
 
 
update.....så mätt och belåten!
 
Till top