My. N. L. Phan.

Tulips

HEM & INREDNING, VECKANS Permalink1
Jag kom på att min "veckans blommor" har runnit ut i sanden totalt, kanske alla kategorier i denna blogg med i och för sig. MEN bättre sent än aldrig. Denna gången testar jag på tulpaner, enklaste blomman man kan ta hand om tycker många. Men jag däremot, insåg att jag faktistk aldrig haft tulpaner hemma (hos mig så att säga) har sett mamma och alla andra köpt hem. Jag insåg att jag inte alls kunde ta hand om dem som jag trodde, tur att man lillasyrran som kan så mycket om blommor. Men fick ni veta vad jag gjorde då kommer ni att skratta ihjäl er och ba Na hade troligtvis skällt sönder mig. MEn den delen är historia nu. 

Påsk veckan då är ju gula tulpaner passande. Jag ska bege mig ut en sväng till Vivians nya jobb imorgon tänkte jag. De har invigning för deras nya butik imorgon ute i Sjömarken, jag menar Lundaskog så klart. SKa inhandla en ny vas är tanken. 

 
#1 - - Tuyen Luong:

Inte sjömarken ba 5! Lundaskog faktiskt haha så långt ut är det inte 😅😜🙊

Till top