My. N. L. Phan.

15 Snabba

Q&A & BLOGGLISTOR Permalink0

-Ögonfärg? svarta/ mörkbruna

 

-Längd? 159 cm

 

-Stjärntecken? Skytten

 

-Favoriträtt? Varierar men den rätten som ligger mig varm om hjärtat är ändå Banh Canh

 

– Dryck? iskallt vatten

 

-Humör? På topp faktiskt, trots jag är morgontrött

 

-Ge eller få? Det ligger nog i naturen att jag älskar  att ge! Blir även glad att få såklart men känslan av att göra nån annan glad slår det mesta

 

-Vad gör du just nu? är nere i tvättstugan och tvättar kläder, samt sitter och bloggar medan jag väntar

 

-Vad lyssnar du helst på? på allt möjligt, men just nu har Dan Truong i Spotify ockuperat

 

-Vad ser du helst på TV? det var längesen jag såg på TV.. kollar numera på serier online

 

-Bästa filmen ever? The Notebook, kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat

 

-Tre ord som beskriver dig? romantisk, snäll och knas? haha

 

-Tre ord som din vän/partner beskriver dig med? Omtänksam, charmig, sexig, haha (puss!)

 

-Vilket motto stämmer bäst in på dig? Behandla andra som du själv vill bli behandlad

 

-Tror du på ödet? Ja det gör jag nog. Vi gör egna val här i livet och påverkar mycket, men vissa saker tror jag är meant to be. Då menar jag inte hemskheter som onda människor gör. Och jag har svårt att se meningen med dödliga sjukdomar och barn och djur som far illa. Men vissa saker, som att vi möter vissa människor, kärlek och så. Det tror jag ändå att det har lite med ödet att göra.

 
 Morn Morn på dig goding! 
 
Till top