My. N. L. Phan.

Mosters Pärlor

FAMILJEN, Förlovning/Bröllop/Smekmånad, MISSLUONG Permalink0
Alla tre har vuxit så fort senaste tiden! Bara Lydia i sig, växer hon ifrån mig när som helst! Sötaste är att alla tre har för det mesta alltid samma fråga till moster när vi ses numera. När får jag/vi kusiner di My (moster My)?? 
 
Di My har inte varit så snäll detta året. Det har varit så mycket annat som tagit energi från mig, vilket leder till att jag inte kunnat fira deras födelsedag som jag brukar. Heller inte uppvaktat dem så mycket mer än gratulerar dem på självaste dagen. Men jag antar att det blir lite så, flickorna blir äldre vilket di My också gör och jag har inte alltid den energin som jag hade förut. Hahah Vilken sämst ursäkt, hahah  nej men, det har varit fullt rulle senaste tiden. Nästa år tar jag igen alla dessa uppvaktningarna, för det är inte bara flickorna jag slarvat, utan många andra också. Hemskt ledsen för det kära ni!!! 

Vilket fall som helst idag 17 oktober fyller sista barnet men är också äldst av alla tre, Lydia Bao Tram. Grattis på födelsedagen mosters finaste pärla!
 
Lydia fyller 11,  Kenix fyllt 8 och Katy 4 i sommras. ♥
Tjusiga flickor på di Mys förlovningsfest
Till top