My. N. L. Phan.

Tredje gången gilts

HEM & INREDNING, MITT LIV I BILDER Permalink0
God morgon! 

Det är ju rätt kul att det ploppar upp en massa inlägg här i bloggen. Jag har hittat en ny koncept att blogga, hahahah. Jag försöker vara lite mer aktivkt så gott det går. Men ni få såklart stå ut med en hel del behind the scenes bilder istället för fina foto. Dels har jag bara tagit snabba bilder med mobilen, samt att jag har slarvat bort min kameraladdare! Har inte hittat den över 2 veckor nu!!!!! skandal! Jag som behöver den nu till helgen när vi ska lyssna på Dan Truong, både i Göteborg och Stockholm. Snacka om ångest när jag inte hittar den!!!!!

Därav har jag bedövat bort ångesten med att greja och dona med lägenheten. och hoppas på att vi kan lösa laddaren på något sätt! Åkte med jinn för 3:e gången till Ikea denna månaden, varav två gånger med släp. Denna gången var det ännu en gång för att fixa madrassen som har krånglat i 100 år och x antal gånger, och det är allt mitt fel, men den historien drar jag inte här, den är så låååååång och sååå onödig egentligen!! MEn men, förflutet nu, nu har jag två riktiga madrasser. Sen kollade vi också på garderob, som vi inte heller kunde bestämma oss för vilken eller vilka inredning osv. Det tog sån tid!!! MEN, jag känner eller vi känner att det är bättre att vi är noga och tänker igenom ordentligt innan vi köper. Den ska vi ju ha ett bra tag, då måste man trivas med den. SÅ har vi gjrot med allting som vi köpt till nya lägenheten faktsitk, vilket gör att det tar sin tid innnan lägenheten är i ordning. JAg nämnde tidigare kanske att köket är färdigt, men egentligen är inga rum helt helt färdigt, gardiner, taklampor och detaljerna måste finslipas. Något vi är säker på efter vi har varit på Ikea 3 gånger på en månad, så blir det inte nån besök där mer på ett tag, inte med släp i alla fall, (kan nog smyga dit emellan åt och köpa detaljerna som vi fastande för igår, vilket drog ut på besöket och vi hann inte montera så mycket när vi kom hem. Vi var där klockan 10.15 och åkte därifrån 17.30! HAHAH,) Nu ska vi bara få iordning garderoben och sängen i vår sovrum, då blir vi av med alla dessa flyttlådor som bara ligger och tar palts i vardagsrummet. Så ska vi lugna ner oss lite med att åka och handla indredningsgrejer. Måste ändå planera noga för det finns andra saker som vi måste spara till också. hihihi så spännande allting blir i en snar framtid! ♥
 
thuong älskling!
 
veggie dag igår då kör vi på veggie och hallongrotta till tet.


Älskling åt kött så klart =)


Så svårt att bestämma!! Men nu har vi bestämt oss, få hoppas att den passar in som vi tror att den ska göra ^^
 
Fullmånen lyste så klar och fin igår 


Vi hann i princip ta ut och små börja med monteringen så blev det så mörk och klcokan bara sprang iväg. spännande spännande detta ska bli!!
 
Till top