My. N. L. Phan.

Tonårsidol

KÄRLEK, MISSLUONG Dan Truong, missluong, missluong.blogg.se Permalink0
Jag sitter här och skrattar sönder mig, åt mig själv! Karaoke och sjunga är ju min största passion när jag ska umgås eller bara döda tiden, ni som göljer min blogg eller känner mig vet ju så väl om detta. Hihih jag har ägnat heeela förmiddagen och denna eftermiddag åt att kolla på Dan Truongs musik genom tiderna. Framför allt Dan Truong 15 nam ca hat liveshow. Den har jag totalt missat insåg jag. Ni som känner mig vet också att jag har alla tiders alltid lyssnat på Dan Truongs musik, vissa perioder mer vissa mindre, men ni vet, han och Cam Ly var ju de två artister som jag lyssnade konstant förr när jag var typ i Lydias nuvarande ålder, 11 år. Så det är verkligen längesen och jag tycker fortfarande att de två har fortfarande helt ljuvligt röst och deras karisma och personlighet är helt perfekt. Varför jag pratar lite extra mer om Dan Truong är att i lördags kom jag hem från jobbet till familjen och de skämtade om att Jinn blir väldigt upptagen framöver för han är uppbokad av anh Dung...... på en Scandinavian Live Tour. "Jag baa vaaa?? vad pratar ni om???!!!!, ah han är lite upptagen nu för han är på hemvärnet träning". Hahahha 

De driver med mig för att Jinn har vissa drag som liknar Dan Truong, allla säger så, vänner , släkt både här och i vietnam, det är rätt lustigt att de är så lookalike, men jinn stör sig något på att höra det. ska bli rolig och se hur lika de är i verkligheten. Hihhih så spännande att han ska komma till Sverige nästa månad!!! Jag är så taggad!!! Äntligen kan jag få träffa min tonårsidol! hiihihihih Men först ner och hjälpa mamma och fixa maten, sen kanske vi hinner med lite cau ca innan 4dagars jobb väntar!
 
 
Till top