My. N. L. Phan.

Fjärde Advent

OKATEGORISERADE Permalink0
God kväll! 
 
Herregud, det är redan fjärde advent och julafton kommer som storm inom mindre än 7 dagar. Tiden, den har verkligen varit, jag vet inte ens hur jag ska beskriva tiden. Ofattbart helt enkelt. Jag måste fortsätta och fixa min personligaalmenacka så jag kan tyvärr inte blogga mycket idag heller. Men jag har haft en mysigt helg, hunnit med mycket som jag listat upp, bl.a varit i stan och handlat och städat lägenheten. Det enda jag inte hann med var att åka hem till mina föräldrar idag, jag sov dåligt så behövde ta igen de timmarna på morgonen vilket blev så onödig om jag åker hem och sen  bara kan vara där 1-2h sen måste jag åka igen för det är söndag idag och det går inte så många bussar osv. När det blir ytterligare mer stabilt med jobbet så kan jag balasnera bättre med fritiden. TIlls dess få det bli så att nära och kära få bita i det sura äpplet så länge, att jag inte riktigt kan ge den tiden till dem som jag önskat. Jag hoppas ändå att de förstår min tanke. Och jag vet att majoriteten har förståelsen, men det är inte lätt, jag klandrar ingen. JAg har också haft en fantastiskt middag med Tiina i fredags, god mat och goda drinkar. 
 
Önskar er alla en fortsatt mysigt fjärde advent! 
 
Love
 
 
Till top