My. N. L. Phan.

2016.02.01

KÄRLEK, MISSLUONG, OKATEGORISERADE Permalink0
Dear diary....
 
Hello February. Vi är redan inne i februari månad, vart tog januari vägen? Jag brukar inte glömma eller är efter med räkningar om det inte handlar om hinder, sjukdom, hittar inte internetdosan (innan mobil BankID) eller annat krångel. Men just denna månad, vi var redan inne i den 30/1 och jag förstod fortfarande inte att jag inte betalat mina räkningar. Det var först när jinn pratade om sina räkningar som jag kom p mig själv att jag inte ens betalat någon utav mina. Då forsar tiden bara iväg, alldelels, alldeles för fort, för fort! 

Å andra sidan, djupt ner i mina innersta känslor så är det rätt skönt, för då går detta över fort. Jag kan äntligen kanske vara fri eller hur man nu ska kalla det. Men just nu så, just nu så kämpar vi tillsammans. Kärleken övervinner allt, det tror jag starkt på. Annars händer det inte så mycket mer hos mig. För tillfället kan man nog säga att det står rätt stilla trots tiden bara springer iväg, men det är inte så mycket jag kan göra åt den saken heller. Försöker bara hoppas på det bästa. 

Har egetnligen inte så mycket mer att berätta, det händer en hel del runt omkring, men det handlar ju inte om mig, så jag kan inte bara skvallra en massa. Jag försöker kolla arkivet och utkast, försöker komplettera mina inlägg som jag försökt skriva för ett tag sen men aldrig blev färdig, posta upp lite historik så bloggen inte blir så tom. Tills det händer lite mer så berättar jag mer om mig då istället. Men annars är det just nu lägenheten som håller mig sysselsatt och juste, blöjtårtor, scrapbooking och fotoväggar är påbörjar i fullös, men inget utav dem grejerna har jag gjort färdig. Skärpning! 

Det blåser så mycket ute nu, ta väl hand om er! 
 
Saknar Paris Weekend Med Hjärtat Så!
 
 
 
Till top