My. N. L. Phan.

Baby Steps

MISSLUONG, TANKAR & KÄNSLOR Permalink0
Det är lätt att man misstror och förhastar sig, att man frisknar fort bara man är tillbaka på jobbet, det gäller att lära sig tillåta sig själv att faktiskt få ta det lugnt. Att man har den positionen man har just nu för en anledning, och struntar i vad andra säger. För de är inte i din situation, det är lätt för de att döma, men mest för att de inte vet bättre. Man ska heller inte kräva eller frövänta sig för mycket egentligen, det är först då de själva genom går det man själv går igenom som de kanske förstår. Men som tur är, den omgivningen jag är omringad, de har relativt bra erfarenhet så de tar åtminstone hänsyn till en. Däremot förståelse det är inte lätt, men som sagt, det beror mest på brist på kunskap så jag klandrar ingen. Jag är tacksam när de gör sitt bästa, tanken är allt som räknas efter allt. Jag mår efter omständigheterna bra i nuläget men min bra är inte den bra som förut, men ändå bra kan man säga. Baby steps counts as long as you are going forward....
 
 
 
 
 
 
Till top