My. N. L. Phan.

Snaps of the day

OKATEGORISERADE missluong.blogg.se Permalink1

Så stolt över mig idag. Jag har ju promenerat till och från jobbet, även på morgonen, inte blivit av så många gånger, dock,  på grund av min morgontrötthet. Men det är ju hur vanlig som helst. Hehe, idag gjorde jag något som jag tänkt göra längesen men inte ritkigt tagit tag att göra. Ja juste, cykla till jobbet när jag börjar klockan 14 har ni också hört ju. 

Idag cyklade jag till jobbet när jag börjar på morgonen!!!!! Det vill säga att jag redan lämnade hemmet strax efter 5.45. Det är en helt annan femma!  Jag tog så klart inte hela vägen uppförsbacken, utan gick med cykeln men resten av sträckorna cyklade jag. Stolt. =D Fick veta lite av mina kollegor som cyklar att det finns andra vägar att cykla från mig till jobbet också. Det ska jag utforska lite och se skillnaden på tiden och för variations skull. Varierar man sträckan blir det inte lika jobbigt. Men hemvägen är det en massa nerförsbacke, då gäller det att ha bromsen på full kontroll. Lätthänt att man glömmer bort och tvärbromsa som följd vid vägguppar och gropar 🙈😅🚲🎒✨

 
 
#1 - - NORRSKEN EMMA:

Fin =)

ha en bra kväll

Svar: Tack detsamma!
My Nadja Luong

Till top