My. N. L. Phan.

The rest is still unwritten

Förlovning/Bröllop/Smekmånad, KÄRLEK, MISSLUONG, MY UNTOLD STORY - Depression & Ångest missluong, the untold story, thtmwedding, wedding Permalink0
God eftermiddag! 

Tack för att ni inte gett upp mig och fortfarande kikar in hit. Jag har sagt detta förut men jag säger det igen för jag vet inte hur jag ska annars visa min tacksamhet och uppskattning. Utan er vet jag inte riktigt vart jag hade tagit vägen eller gjort. Tack för att ni finns och är de ni är. Jag ska självklart inte glömma att den viktigaste personen är mig själv. För hur mycket hjälpande hand jag än får är det fortfarande jag själv som ska ta modet och ta steget.
 
Hur som haver, det jag ville dela med mig lite så här dags innan jag ska åka iväg till flygplatset och åka hem till Sverige. Eller dela och dela, jag vill bara uppdatera lite om hur det har gått och så vidare under denna resa. Jag har inte kunnat blogga så mycket som jag hade tänkt från början. Men jag är glad att jag tagit med laptopen vart jag än är (inte direkt vart jag än är men mellan de stora platserna jag förflyttat mig emellan), trots det inte blviit så mycket bloggande. Känns ändå trygg och ha den med sig när man väl ska blogga. 

Jag få nog köra på en återberättning (som vanlig hehe) när jag är hemma igen istället. Nu har i alla fall det mesta nödvändiga saker ordnad, sytt och inhandlat. Jag hade inte ritkigt räknat med att det ska bli så mycket semester för vi skulle föreberdda saker till bröllopet. Men Jinn har vart strängt och hjälpt mig att jag inte få tänka så, utan vi tar det som det kommer som jag borde. Och saker och ting kommer att ordnas upp med tiden. Det är därför jag är så tacksam att denna man finns i mitt liv. Visst kan han göra mig ritkigt galen men han är också min prins som alltid räddar mig från faror och mörker. Så emellanåt har jag haft många lugna och harmoniska dagar som jag bara fått vara och laddar batterierna. Ätit god mat och druckit en hel del pressad färsk frukter och smoothies. Min kära mor kommer att bli så lycklig när hon ser att jag fått tillbaka aptitet. I alla fall under resansgång. Hoppas att det fortsätter så även hemma. Men här har jag ju kunnat få tag i de flesta maträtter och saker som jag är sugen på att äta. Därmed ökar aptiten. Sen har jag hela tiden sällskap med mig och jag är ledig på ritkigt, det gör ju mycket också. 

Vi är sammanfattningsvis väldigt nöjd med denna resa och över dem grejerna som är klara och gjorda. Men jag ljuger om jag säger att allting varit dans på rosor. Men det ingår nog i allting när det gäller förberedelser och skräddarsydda grejer, samt vet jag ju egentligen så väl om hur mitt hemland är. Snarare, vad brukar man säga, man få ju räkna med lite hur saker och ting är/blir för det priset man betalar. Menmen, upplevelser som vi skrattar åt när vi blir gamla få jag tänka. Det finns både gott och ont i allt man gör och alla val man väljer. 
 
Idag är vår sista dag här och det känns lika trist att ta farväl varje gång och att ledigheten närmar sitt slut. Men vi har en hel del roliga grejer att se framemot när vi kommer hem. Så vi få unna oss det i stället. Sen har vi ju resten av hela bröllopet kvar att reda upp. Det ska bli så spännande och jag är redan nervös fastän det är ett tag till innan det är dags. hahah 
 
Kan fortfarande många gånger inte ritkigt förstå att bröllopet närmar sig så snart!!! Jag har egnetligne väldigt mycket att dela med mig men jag vet inte ritkigt vart jag ska börja därför kommer det bli en hel del långa inlägg framöver. men jag ska försöka varieras med bilder så ni inte blir helt trötta av all text. =)
 
He's the LOVE of my life. The rest is still unwritten....
Till top