My. N. L. Phan.

Today Sucked

MY UNTOLD STORY - Depression & Ångest, OKATEGORISERADE the untold story Permalink0
Idag var verkligen inte bra dag, på alla möjliga sätt och vis. Dock något bättre mot kvällen men den där olustiga och obehagen sätter sig så långt och det går rakt in i hjärtat. =( 
Jag drömde fruktansvärt hemskt dröm igen. Det gör så ont i mig. När jag börjar känna att jag troligtvis snart kan börja trappa ner, så kan jag inte försvara mig när dem där obehaga känslorna kommer och förebyggga. Eftersom, jag kan ju inte veta när jag drömmer mardrömmar. Ah, jag få fundera ut någon lösning åt det där, förhoppningvis blir det ganska snart.
 
Tur att en dålig dag varar endast 24h.
 
Nu ska jag snart krypa ner i sängs och imorgon är jag ledig men har en hel del saker att greja och ordna. Senare blir det lite plockmat..igen! Jag vet, men det är typ bara det som jag vill ha just nu typ. Och massa massa frukter!!!
 
 
 
Till top