My. N. L. Phan.

While in Vietnam - Bildregn

Förlovning/Bröllop/Smekmånad, MY UNTOLD STORY - Depression & Ångest, RESOR missluong, restillvietnam, vietnam Permalink0
Då passar jag på att posta upp en bildregn från resan så ni få lite inblick på hur jag haft det senaste veckorna ^^
 
På jakt efter tyg till ao dai till mina bridemaids <3

Parallellt letar jag förfullt efter tyg och material till min ao dai 
 
Street Food Market i Distrikt 1, nära cho Ben Thanh


Passa på att köra på lite karaokekväll innan det ritkiga jobb och fix sätts igång ^^


alltid färska frukter fanns tillgängligt!!!
 
Fixar inbjudningskort och gåva boxar till bröllopet


Unnar oss en lunch på 23:e våning på takbaren Shri i HCMC
 
Trái cây dầm sữa chua - Frukter med youghurt <3


Solig dag på resort Sao Bien
 
en utav mina favoritdrinkar i vietnam!!!!


Strandhäng i Hoi An - An Bang


Bästa med vietnam, färsk kokosnöt i alla lägen! 
 
Guava lover!!!!


Bride to be among the rice fields....


brusreducerande hörlurar som Jinn köpte till mig. Överlevt och varit bättre vaken på planet mer än någonsin. Tack älskling <3


Min ûber söta kusinsbarn <3


Roadtrip med mobben hem till Jinns hemby Can Gio
 
Mera Guava och Mango!! ( pricket över i:et är salt och chilin!)


Mina Snapchats dagar med busflickorna hemma i Sverige
 
Vietnamesisk svalkande efterrätt "Che" kan jag ABSLOUT inte missa när jag är i Vietnam


Banh Mi everywhere i go ...hehehhe  SÅ HIMLA GOTT!!


French-lady-mood-on  ( jaa, jag äter che vart jag än går också ..nästan i alla fall) ^^


Cykeltur i Phố cổ Hội An
 
Till top