My. N. L. Phan.

Lördag tjugotredje december tvåtusen sjutton

OKATEGORISERADE christmassoon Permalink0
Hej fina! Dagen innan julafton. Stressigt och förväntansfull för många där ute tror jag. Men jag hoppas att ni inte är alltför stressade utan ändå hinner njuter av tillvaron och det mysiga med dagen innan julafton. Idag vaknade jag upp som om det vore vilken lördag som helst. Det är skönt, då har jag lyckats med att inte låta julhelgen och julfenomenen tar över och distrarerar mig. Tanken var att Jinn skulle inhanlda de sista julklapparna till familjen idag, själv. men i och med att jag vaknade och kände att det varit en bra dag. Snarare redan igår och förrigår att det varit bra dagar (bortser från nätterna och mardrömmarna) så mår jag relativt lite bättre och jag själv känner att det är nog inte så farligt att hålla Jinn sällskap. Rolig nog så tänkte vi samma sak och JInn frågade kvällen innan om jag vlille följa med, därmed sov jag på saken och kände att idag var en bra dag. Ut i julvärlden, det var helt okey faktiskt, längesen som jag faktiskt gick inne på butikerna och röra på varorna. Jag har bara suttit hemma och kollat på onlineshop. Vi gick inte till så många butik utan bara till de vi vet att sakerna som vi skulle köpa finns. Tanken var också vi skulle iväg tidigt för att slippa stora folk massor mot eftermiddagrna, 1h extra sovmorgon tog vi så det blev inte så tidigt som vi tänkte oss. Mycket folk var det men som sagt, det var okey, mest nog för att Jinn var med. Innan vi åkte hem köpte vi donuts, det var gott, tills jag tittade upp och såg att nästa stuga var churros och våfflor. Haha Kunde ju köpa och äta bägge men det blir för mycket då är det inte så gott längre. Väl hemma vilade jag mig 1 h sen åt vi middag och mot kvällen slog in julklapparna tillsammans. Något jag saknade var att faktiskt slå in presenter, det har jag alltid älskat. 
Nu ska jag krypa ner i sängs och laddar mina batterier så jag är pigg och glad för julhelgens middagar. God natt med er käraste! Kramar!
Till top