My. N. L. Phan.

GoD NATT

OKATEGORISERADE Permalink0
Har ingen blekaste aning om varför jag är så trött idag. Dagen började bra, tyckte jag, hade läkaretid kl.8 sen tog jag en powerwalk hem. Väldigt skönt med friskluft men frös typ ihjäl mig varje gång vinden sattes igång. Skulle gå runt Ramnasjön ett varv, men det var så fruktansvärt kallt så jag skippade det. Sen åt vi lite mat, sen tog jag det lite lungt. När jag förberedde platttången fick jag syn på lite dammråttor. Tänkte först jag ska inte tänka på dem just nu, utan fixa mig någorlunda sen ta bussen upp tidigare till jobbet för att läsa lite samt hämta ut en bok som jag hade reserverat för ett tag sedan. Inte kan jag låtsas som att jag inte hade sett något. jag kunde inte fortsätta göra iordning mig, stängde av platttången och satte igång och damsög hela lägenheten. Trött blev man men kändes väldigt skönt att lämna lägenheten städad och sen veta att jag kommer att komma hem till ett rent hem. 

Och det var det jag gjorde också. Väldigt skönt att kliva innanför dörren och allting ser prydligt ut. Hade dock kläder att vika som ligger på hög i sovrummet. Haahahha Ja, jag blev bara plötsligt så trött och tappade gnistan när jag satt på bussen hem. Är nog bara trött att det på sätt och vis ändå har varit en lång dag och inget vilande emellan. Det är säkert det. Jag ska krypa ner i sängs efter denna inlägg. Imorgon har jag lite ärende attt göra i Småland. Men sen ska vi nog inte göra så mycket mer, jag ska försöka skriva och berätta om bägge spavistelsen, ska framförallt visa er lite bilder. 
 
Imorgon blir det att vakna tidigt! GOd natt med er underbara !
 
Till top