My. N. L. Phan.

Onsdags blogglista

Q&A & BLOGGLISTOR blogglistor, missluong.blogg.se Permalink0

Brist på annat att blogga (läs: det är helt bombstopp i huvudet, varför vet jag inte!?!) gör vi en lista så bloggen känns lite levande =D

 

Hade gjort vad som helst för…? Att slippa spökarna i hjärnan

Vill ha i min garderob…? inget i nuläget faktiskt...

Humör…? Blandat, men mest glad ändå.

Senaste köpet…? Något ritkigt stort (för mig då) och jag blev alldeles tok lycklig! Snart ska ni få veta vad det är, förlåt ^^

Dagens cravings..? Krämbulle!

Vad gör jag om en timme…? Precis vaknat upp ur min powernap efter jobbet kanske.

Något kul planerat i veckan…? Det ska bli ärende/utflykt till Skåne, fika med sis och barnkalas!

Dagens tanke…? att jag mår så gott när jag kan hjälpa andra människor. Det lilla jag gör kan betyda allt för den andre personen. Att jag trivs med det jag gör och se andra le gör mig helt varm i hjärtat. 

 
Till top