My. N. L. Phan.

Skönhetssömn

MY UNTOLD STORY - Depression & Ångest, SKÖNHET & HÄLSA missluong.blogg.se, therapy Permalink0
God kväll på er! 

Det har varit en produktiv dag idag, som ni kanske redan märker, jag skriver ännu ett inlägg. Jag är bara så himla glad inombords att jag börjar se lite klarare på vägen och solskenen smyger sig sakta men säkert framåt. Idag provar jag som sagt en annan metod för sömnen, och klockan närmar sig 22, senare kommer jag inte att sitta vaken, utan efter denna inlägg kommer jag att krypa ner bredvid min kärlek. Han ska upp ännu tidigare än mig, han hade redan somnat för 30minuters sen. Nu så, nu ska vi ta hand om skönhetssömnen! Svarta påsarna under ögonen kommer att bli borttrollad om några dagar! 
 
Jag har till och med fixat förarbetet med håret för morgondagens frisyr :D
Lockar skall det vara. Älskar min strut locktång, lockarna blir bäst dagen efter. Behöver knappast spray och lockarna håller ändå i minst 2dagar. Mer vill jag inte låta det vara för då är lockarna inte enbart fina utan också otroligt smutsiga och flöttigt. >_< 
Nu när jag ändå pratar om sömnen, har jag numera börjat att som tidigare nämnt sova tidigare är främsta målet. Det andra är att jag har funktionen "stör ej" på mobilen någon gång runt 21 tiden. Som jag förstår mig på funktionen är att jag kan fortfarande tas emot meddelande och dylikt och även samtal. Dock kommer telefonen vara både ljudlös, vibrationslös och nofikationer kommer inte att meddelas till mig. Jag ser först vilka som försökt att nå mig när jag ser på "notiser", eller när jag stänger av funktion på morgonen. Tanken är att jag inte ska behöva bli distraherad av olika ljud från telefonen. Men om någon verkligen behöver nå mig och ringer,..jag tror att det är två eller tre gånger irad från samma nummer då kommer signalen fram. Det var så jag uppfattade det i alla fall. Vi provar på detta vis en period och sen utvärderar och se vad som hjälpt mig mest. En god natts sömn hjälper kroppen att fungera bättre på dagen, även i sinnet och i själen. Att jag inte tog tag i detta tidgare......

Med det sagt vill jag önska er mina nära och kära samt läsare god natt och sov så gott! Ni är underbara!  
Till top