My. N. L. Phan.

Planering på full fart

MISSLUONG Permalink0
God kväll bloggen. God kväll läsare, nära och kära!
 
Jag somnade väl en liten kort stund under tandblekningen, haha, men jag hann läsa några sidor av min bok. Läser för tillfället parallrellt en bok av Jojo Moyes, " Sophies historia" och en annan som handlar om "vila, om den sköna konsten att varva ner" av Marie Söderström. Resten av kvällen har jag ägnat mig åt att planera och bokat in saker och ting i min almanacka. Skrivit in både min och Jinns schema, möten och alla dessa resor och  events som jag ser så framemot!! Och bland annat våra vänner som ska gifta sig och nära och kära som ska bli föräldrar! Jag ska ju bli moster igen, bekräknad till slutet av april, jag längtar!!!
För övrigt tog jag även tag i att boka ett "Just dance" pass nästa vecka. Ville boka in pärldagar i Göteborg för ungcancer, men vårtermin 2017 dagarna har inte kommit ut ännu. I år vill jag verkligen kunna gå på dessa pärldagar! Åtminstonde minst 1 eller 2 tillfälle av alla tillfällen.
 
Att kladda/klottra med olika färger och klistra in en massa klistermärke i almanackan är nästan lika rogivande som att måla i mina mindfullnes målarböckerna. Enda nackdelen är väl att klistermärkena tar så himla fort slut, så jag få vara lite sparsamt. Haha, jag är så nöjd med min personliga almanacka för 2017, mycket egobilder men den är så fin och titta på ( hihiihhihi självkär hahahha) samt har den en stor budskap och betydelsen bakom varenda bild och text. 
 
 
 
Men men, jag få tacka mig för idag och krypa ner i sängs. Har ett tidigt pass imorgon, sen ska det göras lite ärende och storhandla! 

God natt mer er fina! 
Till top