My. N. L. Phan.

Veckans Hair Makeover

MISSLUONG, VECKANS hair makeover, missluong.blogg.se, my nadja luong, veckans Permalink0
Ni som följer mig i instagram har sett ett sneak peak hur jag ser ut i det nya frisryen. Har pratat om ett tag nu att jag ska klippa till page, men det har inte blivit av på grund av alla evenemanger som varit. Jag har märkt att varje gång jag klipper mig, åtminstone kort eller en totalt förändring så har jag omdevetet ( kanske medvetet också ) velat göra det innan nyår. Så jag brukar ha en deadline, den västerländska nyår, blir det inte av då vill jag försöka göra det innan Lunar nyåret. Minns att när jag klippte page första gången för... oj det måste ha vart sens 2010 kanske...så var det också innan Lunar nyår. 

I år blir det en repris... ingen page men rejält kort ändå. Typiskt mig som alltid säger, jag ska bara toppa håret, slutar med alltid att jag klipper ganska mycket. Som tur är syns inte hur slitet mitt hår är förrän man tar på den kanske, därför trots slitna toppar så ser håret fantastiskt ut ändå. Det är bara att jag får slut på ideer hur jag ska göra och fixa varje dag. Därmed flätor och knut har varit min räddning. Inte så konstigt att ni inte ser det slittna håret. hahha Tack Fina Yen som orkar klippa mitt tjocka hår :D
 
 
Har ingen typsikt före bild, men här är i alla fall en jag tog ungefär en vecka  innan klippningen
 
 
Till top