My. N. L. Phan.

Check! Check! Check! Check!

MISSLUONG Permalink0
ÄNTLIGEN!!!! 
SÅ SÅ så så spännande detta ska bli! Nu är allting bokat och klart! Återstår bara utförandet. Inget bangande! Inget men. Inget om. Inget eller. Ingen tvekan! 

För övrigt längtar jag tills måndag då vi hämtar ut vår vigselringarna. Skulle hämtat ut de igår redan, men de skickade sms till oss så pass sent, så vi hann inte riktigt hämta ut det var så sent in på stängning. JU mer jag tänker på det så längtar jag mer efter dagen. Idag såg jag att min kollega som väntar deras andra barn, de gifte sig idag. En enkel vigsel och middag. Extra glad för att det var när jag la upp min Save the date kort i instagram, så hon också bestämde sig att de skulle gifta sig. Ännu roligare är att de gifter sig före oss, i och med magen växer ville de ha det så fort som möjligt innan hon blir trött och magen gör det svårt med att hitta klänningar osv. Så glad för deras skull. Juste jag har fortfarande inte postat upp bilder från senast bröllop vi var på , Phuc & Kims. Jag ska försöka göra det snart. Sitter för övrigt på centralstationen och väntar på bussen ska komma. Jag ska hem till Svenljunga och umgås med mina underbara flickor och lilla Nico! Saknat dem så! Vi ska dessutom pyssla med bröllopsgåvan som vi ska ha på bordet till varje gäst. Hiiiiii idag är en bra dag, då jag fått sova ut ordentligt, jag sov som en stock när jag kom hem igår, och idag sovmorgon idag. Annars är det nu skönt att 9/10 check checkade inför dagen. Sen har jag en projekt som jag ska bli klar tills den veckan också. Jag är så petigt så det blir så mycket ändringar och detaljerna tar sin lilla tid. Men hon kommer att bli så glad vet ja. 
 
Önskar er alla en fantastiskt helg! 

Kraaaamar
 
Till top