My. N. L. Phan.

Love is magic

HEM & INREDNING bordsdekoration, home & interior, missluong.blogg.se, orkide Permalink0
God kväll på er! Jag ska krypa ner i sängs efter denna inlägg. Tänkte att jag skulle hinna greja lite mer med presenten till nästa vecka till lilla Kenix, men ögonen liksom är redan på semester. Är nog mest trött efter lång bilfärd och sen sovit inte bra, inte för att jag mår dålig eller så, det var bara svårt och sova. Sen vaknade jag tidigt för att jag inte kunde somna om, sen längtade jag efter och få äta min frukostbuffe i lugn och ro. Antagligen blev jag så exalterad av den fina bröllopet vi var på och deras kärlek, snarare alla tre bröllop som jag varit på, och nu närmar det sig min egen så hade bara svårt att sova. Känns som att man vill vara kvar i det fantastiska kärleksauran. Hahha ingen aning om man kan säga så eller om det ens finns någon ord som heter så. men ni förstår mina harmoniska känslor och upprymdhet. haahah nu håller jag på skapa egna ord igen. hahah
 
Ville egentligen bar visa er fina bordsdekorationen vi fick med oss efter bröllopet från brudparet. Extra vackert med min turkosa bordsunderlägg! *inlove* Och ser ni mina orkideer i bakgrunden??? har jag berättat om de förresten. Aja, nu spårar det ur lite. Men Växter och blommor, kärlek och allt vad det innebär, så magiskt!!
 
Natt natt med er fina! 
 
Till top