My. N. L. Phan.

Lunchdejt

OKATEGORISERADE, VÄNNER & KOLLEGOR Permalink1
Spontant kunde vi få till en lunchdejt jag och Tiina. Ovanligt att vi var lediga just samma dag, och hon var barnfri idag. Visste inte riktigt vad jag var sugen på så jag tog en LCHF räkor och skagenröra. Inget jag håller på med, dvs bestämda kostregler. Men ibland är dt rätt rolig och bara variera och prova på lite, i efter hand förstod jag nog att jag var sugen på räkor och skaldjur. Haha

Tant grönt var längesen vi var hos, vi var mkt där när Niilo var mindre. Nu när det är både Niilo och Elsa då är det lättast hemma i Stuvhult eller Springrolls som är deras favorit. HIhi. Sen cyklade jag även till Supermarket ica knalleland och hämta ut ytterligare post. Sugen på chark och ost, så det blir nlite plockmat sen när Jinn kommer hem från jobbet. Nu ska jag fortstätta med DIY projekterna. Önskar er alla en mysig fredag! Puss o kramar!
 
#1 - - Caroline:

Det ser jättegott ut. :)

Till top