My. N. L. Phan.

Since 2013

Förlovning/Bröllop/Smekmånad, KÄRLEK, MISSLUONG #bridetobe, missluong, missluong.blogg.se, something blue, something old, something new, something borrowed, something blue, something turquoise, weddingshoes Permalink0
Här i bloggen är det sista ställe som jag tjatar om mina bröllopsskor, jag lovar. Hehe, jag har nämligen redan valt ut vilka skor som jag skall ha på stora dagen, och vet ungefär vart den ligger och inte ritkigt stressat med att ta upp den eller gå in i den som en del behövt göra. Men jag tänkte det är nog ändå läge nu att ta upp dem nu när det bara är fåtal veckor kvar. Jag blev helt tårögd när jag väl tog upp kartongen. Jag visste att jag hade skrivit "wedding shoes" på kartongen, den dagen jag bestämde mig att dessa skor skall jag ha när jag gifter mig. En utav anledningarna varför förstår ni när ni ser bilden nedan. Andra är att det är faktiskt Jinn som köpte dessa till mig. Det har inte blivit av att jag tagit på mig dem, för jag ville använda dem först på bröllopsdagen, (när den nu kommer hade jag i tankarna då hehe). 
 
Hur som haver, det jag inte minns var att jag till och med hade skrivit datum på kartongen. Så typiskt mig som noterar ner allt med datum osv. Jag har valt dessa skor sen 2013. Inget märkvärdigt för er, men för mig var det så betydelsefullt. Jinn blev också rörd när jag visade honom. Tredje anledningen förstår ni nog också när ni väl ser hur den ser ut. Hihihi 
 
I've chosen you since 2013 
Självklart är skorna blåa, inte så svårt att gissa va? Därmed passar det in i det sistnämnda av den brittiska tidskända traditionen:

"something old, something new, something borrowed, something blue"
Till top