My. N. L. Phan.

50 Beautiful Rustic Wedding Ideas

Förlovning/Bröllop/Smekmånad, KÄRLEK, MISSLUONG #bridetobe, missluong.blogg.se Permalink1
Ni vet ju att jag tycker om personligt och helst DIY grejer. Ingen undantag när det gäller bröllop heller. Blir en hel del pyssel och kräver extra mycket tid, men jag tycker det är så rolig och genuin. Så all tid, mödan och krångel är så värt. Även om hela världen inte ens lägger märker till de små detaljerna, men när den lilla delen av världen väl märker av och jag själv ser på detaljerna så värms det i hela hjärtat. Jag vill ju att när gästerna går ifrån bröllopet och minns exakt vilka vi är och känner av de små detaljerna som symboliserar oss och att vi lagt ner all kärlek och tankar i allt vi gör, unikt och genuin som sagt.
 Ville bara dela med mig lite inspo som jag fått inför vår bröllop. Klicka på länken nedan för ytterligare inspo!
 
 
50 Beautiful Rustic Wedding Ideas
 
#1 - - Fröken Rödlök:

Jag håller med! Att göra egna dekorationer och saker inför en fest eller bröllop är så mycket bättre än enbart köpta saker.
När jag planerade mitt bröllop (som dock inte blev av då vi bröt upp innan det var dags) så gjorde jag en del DIY och planerade en hel del att dekorera med som jag själv skulle tillverka. Hann göra "save-the-date-korten" och dem var hemgjorda. Skulle själv bli väldigt glad att få en sådan inbjudan.

Svar: hej! tack för ditt kommentar och jag beklagar för det som hände er. Jag älskar att få diy presenter eller kort. Mer personligt kan man inte få, så mycket tankar och kärlek personen lagt ner.
My Nadja Luong

Till top