My. N. L. Phan.

Jag kommer inte på någon rubrik

MISSLUONG, OKATEGORISERADE Permalink0
Hej på er alla och hej bloggen! Som rubriken lyder, jag kommer inte på någon rubrik alls, inte bara idag, senaste tiden faktsikt. Antar att jag är lite sådär tankespridd och inte liksom hemma någonstans. Kroppslig jajamensan, men själslig så är jag någon helt annanstans. Största anledningen kan ni nog redan gissa ut. Jag är HYPER nervös!!! herregud, jag kan inte sluta tänka på bröllopet. Därmed har det blivit mest darriga händer och huvudet är liksom överallt. Därför har jag inte kunnat ritkigt "varvat ner" och smälta in med bloggen. Jag lägger ner skärmen och spelar spel istället och donar och grejar med förberedelserna. Oj det låter ju hemskt att läsa när jag beskriver min situation. Hahah men låt inte mina överdrivna ord missleda er (säger man ens så? 

Sammanfattningsvis är jag bara så himla nervös. Ytterligare kalla fötter när jag kramade hejdå till min kära Ingela idag på jobbet. Vi insåg idag att efter denna vecka så går Ingela på semester, och vi skulle inte ses något mer denna vecka. Vi har semester efter varandra, vilket innebär att nästa gång vi ses (om vi inte lyckats få till en dejt under hennes semseter) så är det först på bröllopet som vi ses!!!! Åhh jag spricker av glädje snart. hihiihi

Förlåt att jag blir sådär hypervetilerad av nervositet. Jag kommer att tjata om bröllopet och allt det här fram tills dagen, ni få helt enkelt stå ut med mig. 
 
För övrigt har jag haft det bra faktistk, haft jobbigt med pollen och all medicin, som jag kanske redan nämnt, jag minns inte ritkigt. Men annars har det fungerat hyfsat bra på jobbet och mitt schema. Juste, jag undrar hur mycket har jag uppdaterat er angående mitt arbetstid och att jag inte är längre sjukskriven, men gått ner i tjänst och jobbar enast 70% dock. Jag får kolla upp detta och skärpa till mig lite. Jag kan ju inte bara leva i min bröllopsbubbla, måste tillbaka till verkligheten också lilla Mysan!
 
Idag tog jag i alla fall tag i och skriva lite även jag inte kommer på något rubrik och hela grejen. Jag ska hem till Svenljugna några timmar nui kväll för att går igenom lite mer detalj om maten och lite små ärende med mina föräldrar. Jag jobbar kväll i morgon, då kan jag sitta ner och blogga ordentligt sen. Tror att det blir bättre när jag tar  tag i saker som är lite svårt att greja med. 

Kul att ni kikade in, jag önskar er fortsatt trevlig kväll så hörs vi snart igen! KRAMARRRR
 
 
JUste, sen har jag handlat en massa fint fint både till hemmet men också lite till mig och jinn, ska visa er det också. Men nu blir det svenljunga först. kraaaaaam
 
Till top