My. N. L. Phan.

I don't belong here

MY UNTOLD STORY - Depression & Ångest Permalink0
Ibland vill jag inte ha den inställningen. Många gånger har jag faktiskt gett de chanser. Men tyvärr. Efter så många år så är det sig lik. Allt handlar om pengar. Å andra sidan tror jag inte att det spelar någon roll hur mycket pengar det är. De har brist på mänskligheten på något sätt. Tillit finns liksom inte i deras ordförård. Jag passar verkligen inte in. Det är så himla synd att det är så. Jag älskar för övrigt allt annat här. Men jag och hela de går inte ihop. Jag blir så ledsen att det fortfarande är så efter så många år. Jag vill inte generalisera men jag kan inte hjälpa att inte göra. Jag vet att det finns andra som vet bättre. Men tyvärr, alldeles för få för att jag ska kunna passa in. Vart jag än går så passar jag inte in. Varför har jag undrat många gånger. Hur kommer det sig att jag allltid är den som aviker från andra. Tycka olik jämfört med andra. Det jag tycker om brukar oftast vara svårast att hitta. osv. osv. osv. Ibland undrar jag så mycket men finner aldrig svaret. Det är så tröttsamt. Jag är så trött.
Till top