My. N. L. Phan.

Årets Första Bröllop

MITT LIV I BILDER wedding Permalink1
Som jag nämnde i föregående inlägg blir 2017 en hel del bröllop och bebis på gång. Årets första bröllops var Stefan & Annelis som ägdes rum i Hasslarps folketspark i lördags, 29.04.2017. Det var i samma lokal som min syster och svåger gifte sig, mysigt och få komma dit igen. Tiden går så fort, nu är dem föräldrar, nawee så himla mysigt och fylld av kärlek!!!
 
Jag är väldigt glad att hela helgen blev av för min del överhuvudtaget. Tack för att ni stötte mig så jag kunde åka med. Kärleken övervinner allt! Jag postar upp lite bilder från bröllopet och min favorit rätt från menyn, Wokade hummer!!
 
Lilla Katy och moster <3
 
Kenix, moster och Lydia <3
 
Bigsis, sis och mommy <3
 
Svåger, min favorit farbror och bigsis <3
 
HUMMERRRR!!! ihhiih
 
så glad jag är för deras skull, brudparet syns inte så mycket nu när jag titta noga, dock ser man brudgummens rygg med hängslen mitten av ringen,. <3
 
 
#1 - - Esmeralda:

Kul med bröllop! jag älskar bröllop och går på ett x antal varje år :D har ni ofta bröllop? hummern ser jättegod ut

Svar: Hej! hummern var super god! det är periodvis faktiskt, just detta året är det många utav mina vänner som ska gifta sig. Annars kan det vara släkting och då brukar jag ibland gå bara. vad tycker du mest om att gå på bröllop då?
My Nadja Luong

Till top