My. N. L. Phan.

Veckans My Wedding Inspirations

Förlovning/Bröllop/Smekmånad, KÄRLEK, MISSLUONG inspiration, missluong, thtmwedding, wedding, wedding inspo Permalink0
Nu när vi ändå eller jag då är inne i bröllopsbubbla då fortsätter jag lite om min egen. Har velat prata om bröllopet för längesedan egentligen, men som sagt inte vågat. Men nu så. Nu så, ni får ursäkta om jag är så självkär och pratar om mig sjäv hela tiden. hihihi Det är väl det man har bloggen till i och för sig. Haha Hur som helst..
 
Teman och inspirationer för bröllopet är inte så svårt att gissa va?
Blått/turkos har alltid haft i mina tankar, något jag blev förvånad över var att jag är så kär i vintage stilen. (Väldigt tur och skönt att det gick ihop lite med Jinns ideer också, därför kunde jag mer eller mindre gå all in med teman osv som jag ville). Jag förstod detta när jag först började kolla på lägenheter/hus, har alltid tyckt om den vintage/romantiska stilen men inte riktigt förstått det och liksom inte tänkt så mycket på det. Eller ens benämna det eller kännt till dess "namnt" eller så. Tills som sagt, jag kollar på inrednings och hem inspirationer. Först då börjar jag liksom använda namn på det. Därmed börjar man söka på en massa inspo och föstår mer och mer att det är ju "så här "jag tycker om!! HAha därmed bröllopet. Jag har alltid trott att jag är en sån där modern tjej som gillar glitter och glamour, bling bling och liksom stilrent eller hur man nu säger. Men en stund kanske, inte hela tiden. JAg blir obekvämt då. Det var så jag förstod att jag är mer åt romantisk och klassisk stilen, spets, pastella färger, grönt och naturen, nästan bohemisk och ja, allt vintage är ju så vackert! Jag hoppas att det blir som jag tänkt mig, åtminstone en del av bröllopet i alla fall! 
 
Teman för bröllopet är:
Nyanser av turkos & Pastell färger med vintage och förtrollade trädgårds känsla!
 
Shades of turquoise & pastel colors with vintage and enchanted garden touch!
 
Bilderna är lånad från pinterest
Till top