My. N. L. Phan.

i may not be there yet but i'm closer than i was yesterday

MISSLUONG, MY UNTOLD STORY - Depression & Ångest missluong.blogg.se, my untold story missluong Permalink0
Denna selfie togs medan jag cyklade nån vecka innan denna sjukskrivning och höst/vinter väder togs över. Juste det var då jag cyklade till Blomsterlandet och köpte höstbuketten och krukväxterna ja. Jag ska inte skriva så mycket idag, jag är jätte trött och sova snart känns det som. Det har hänt lite saker, men det är relativt löst nu, men det kommer att bli tufft framöver. Jag trodde att återfall innebär att jag med de tidigare erfarenheterna kommer att klara mig bättre för nu vet jag bättre. Men det var helt fel inställning, jag underskattade diagnosen och det hela verkligen. Det nockade mig totalt. Just nu är jag jätte svag och skör, men jag ger inte upp! Jag är stolt att jag kämpat igenom ännu en dag, jag kommer att fortsätta kämpa oavsett hur sjukt jobbigt det än är.
Just nu läser jag böcker och lyssnar mycket på poddar om personlig utveckling, stärka din självkänsla och HSP. 
 
LOva mig att ni tar hand om er och varandra. Tänker mycket på er ska ni veta!  / Kärlek från mig 
 Be you!
Till top