My. N. L. Phan.

you were worth so much more

MISSLUONG, MY UNTOLD STORY - Depression & Ångest, TANKAR & KÄNSLOR haters gonna hate, missluong.blogg.se, you were worth so much more Permalink0
"If God shuts a door, quit banging on it! Whatever was behind it, wasn't meant for you. Consider the fact that maybe he closed that door because he knew you were worth so much more. "
 
Sens jag uppdaterade sist har det hänt väldigt mycket. Inte praktiskt sätt, men känslomässigt och själsligt för mig. Allting på en och samma gång, det var svårt att hantera dem. Mycket ängslighet och rädsla men också en hel del sorg, det blev så inveklat och påverkade det ena efter det andra. Efter...jaa,, några dygns bearbetning och möta alla dessa känslor på ritkigt (jag måste medge att jag var nära att fly igen men jag lyckades kämpade emot efter allt) gav både gott och ont resultat. Men mest gott kan man säga. Jag är bara helt slut idag, och det både märktes och kändes. Jag hoppas att denna vecka ska ge ytterligare resultat från rehabiliterings vinkeln. Det kommer att både vara läkaretid, samtalsterapi, sjukgymnast och lite frukost med jobbet. Utöver det har jag inte planerat något annat. Det är så mycket rädslor som jag måste ta itu med och det orsakar ännu mer rädsla och oro i sig. Någonstans har jag någorlunda hittat en sätt att dämpa ångesten men det krävs fortfarande mycket tid och arbete. Oavsett vad så ska jag ta till mig era pepptalk och era kloka ord samt omtänksamheten ni slutar inte att ge mig. Tack för er tålamod och ansträngning, inte minst den genuina kärleken ni ger mig. Jag är värd så mycket mer. Haters gonna hate, så är det bara, låt dem göra det, som sagt du är så mycket mer värd än det Mysan! 
 
Much love // Missis L.Phan
bild lånad pinterest
 
Till top