My. N. L. Phan.

Måndag

OKATEGORISERADE Permalink0
God förmiddag vacker. Hoppas ni haft en bra måndag än så länge. Kallt ute är det, jag ryser redan bara att titta ut genom fönstret. Jag har duschat och fönat håret, något jag inte gör så ofta, att föna håret alltså. Men det såg så kallt ut att bege mig iväg till mitt samtasterapi med ett nyduschat hår. Bäst och ta hand om sig ordentligt. Passade även på att föna och använda min rullborste och borsta ut håret. Mjuk ohch fin, som avslut tog jag en gnutta av moroccanoil på håret. Nu har jag även ätit youghurt  med banan och mixade müsli/havrekuddar samt ett kokt ägg som hubby hade åkt tidigare imorses innan han for iväg till jobbet. Jag ska ta bussen dit och sen gå förbi apoteket och hämta ut medicin samt köpa något åt min tröga mage så det finns hemma när det behövs, sen ta en promenad hem.
 
vi ses mer senare idag. Kramar! 😘
 
Till top